Top İle İlgili Cümleler, Top Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Top ile ilgili cümleler, Top kelimesi cümle içinde kullan, içinde Top geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Top İle İlgili Cümleler, Top Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Top ile ilgili cümle örnekleri

Yine topumuz patladı.
Üç top dondurma aldım.
Basketbol topu çok ağır.
Abim bana bir top lale almış.
Pinpon toplarım kayboldu.
Ali top oynarken ayağını kırdı.
Bu topun rengini hiç beğenmedim.
Bu toplar çok adi hemen patlıyor.
Topumuz amcamın bahçesine kaçtı.
Arkadaşıma hediye basket topu aldım.
Askerliğimi topçu olarak yaptım.
Üç top bilardo oynamayı çok seviyorum.
Topunuz birden gelin sizden korkmuyorum.
Babam bana sarı kırmızı futbol topu aldı.
İftarımızı yapmak için top atışını bekliyoruz.
Pantolonum bowling topu gibi delik deşik oldu.
Amerikan bilardosunda topları değiliğe sokmalısın.
Yabancı devlet başkanları top atışlarıyla karşılanır.
Ramazan aylarında imsak ve iftar vakitlerinde top atışı yapılır.
Top ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL