Dışarı İle İlgili Cümleler, Dışarı Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Dışarı ile ilgili cümleler, Dışarı cümle içinde kullan, içinde Dışarı kelimesi geçen kısa cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede örnek ödev vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Dışarı İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Dışarı ile ilgili cümle örnekleri

Ben bu akşam dışarı çıkacağım.
Siparişler için dışarı çıkacağım.
Ali ekmek almak için dışarı çıktı.
Ben geldiğimde o dışarı çıkmış.
Dışarıda çok güzel bir hava var.
Bana dışarıda olduğunu söyledi.
Annemle dışarı çıkacağımız için çok mutluyum.
Uzun zamandır dışarı çıkmıyorum eve yıkılıp kaldım.
Kafesin kapısını açık unutmuşum kuşumuz dışarı kaçmış.
Bu çuvalların hepsini depodan dışarı çıkarmalıyız.
Dışarı ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL