Yokluk İle İlgili Cümleler, Yokluk Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Yokluk ile ilgili cümleler, Yokluk kelimesi cümle içinde kullan, içinde Yokluk geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Yokluk İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Yokluk ile ilgili cümle örnekleri

Yokluktan anlamaz mısın hiç.
Yokluk içinde yaşamak zor bir duygu.
Bu yoklukta israftan kaçınmak lazım.
Zengin bir ailede yokluk nedir bilmeden büyümüş.
Varlığımla iyi geçin, yokluğum senin olmayacak.
Lanet olası yokluğun bana kutuplardan daha soğuk.
Mevsimin suçu yok, yokluğun soğuk. Murathan Mungan
Dert, insanı yokluğa götüren rahvan attır. Mevlana
Hangi haram yokluğun kadar boğazımda kalabilir ki.
Her yokluktan bir varlığa kapı açılır. Muhammed Bozdağ
Yokluğun bilinç altımdayken, varlığın kimin altında?
Tek bir kişinin yokluğu, çevrendeki tüm çokluğu hiç yapar.
Unutma, yokluğu bir şey değiştirmeyenin, varlığı gereksizdir.
Tek başına hayatı öğrenen insanı, kimse yokluğuyla korkutamaz!
Birden fazla canımın olduğunu, yokluğunla her gün ölerek anladım.
Varlığım parmağına ‘yüzük’ olmadıysa. Yokluğum kulağına ‘küpe’ olsun.
Utan yokluğundan! Çünkü ben çok utanıyorum, sen yokken varlığımdan.
Ölüm gerçekte dirilik, görünüşe yokluk, hakikatte ebediliktir. Mevlana
Yokluğuna alıştım. Diyenlere kısa bir not; önce bana kim olduğunu hatırlat!
Varlığı bir şey kazandırmayan insanların, yokluğu bir şey kaybettirmez.
Yokluğun aşkı öldürmüyorsa, mucize bendeki yürektedir. Kendinde arama.
Bende yokluğunun kıyameti koparsa, sende varlığımın cenaze namazı kılınır.
Demiştim sana geç kalma. Varlığımı fark ettiğinde, yokluğumla karşılaşırsın.
İçime ata ata yokluğunda sevdim seni. Sen de başkalarıyla yata yata unuttun beni!
Yokluğunda bir kuş sütü eksik. Yalnızlığım ve ben seni çok bekledik. Cemal Süreya
Bir varlığı bir yokluk, bir yokluğu bir varlık takip eder. Necip Fazıl Kısakürek
Adam kadını özledi, başka kadına sarıldı. Kadın adamı özledi, adamın yokluğuna sarıldı.
Sensizim demeye yüreğimin varmadığı, seninleyim demeye de kanıtımın olmadığı bir yokluktayım.
Cenaze arabalarını süslemek gibidir yokluğunu yazmak, Ne kadar güzel olsa da ölüm taşır.
Yokluk ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL