Rüzgar İle İlgili Cümleler, Rüzgar Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Rüzgar ile ilgili cümleler, Rüzgar kelimesi cümle içinde kullan, içinde Rüzgar geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Rüzgar İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Rüzgar ile ilgili cümle örnekleri

Dün hava çok rüzgarlıydı.
Rüzgar bugün çok şiddetliydi.
Rüzgar bana kokunu getirdi.
Rüzgarlı havaları çok severim.
Rüzgarsız havaları çok özledim.
Rüzgar bizim eşyaları devirmisti.
Rüzgar, eğlence dolu dans ediyor.
Yaprakların rüzgarda savruluşunu görmeliydin.
Hiç rüzgar esmiyor, yaprak bile kıpırdamıyordu.
Rüzgar enerjisinden elektrik üretmeye başladık.
Bu kadar rüzgarlı havada dışarı çıkmak istemiyorum.
Beni rüzgar çarptı herhalde başım çok feci ağrıyor.
Havada uçurtma uçurabilecek kadar yeterli rüzgar var.
Hamakta sallanırken denizden hafif bir rüzgar esiyordu.
Panjurların arasından gelen rüzgarın sesinden uyuyamadım.
Rüzgara tüküren yüzüne tükürür. Türk Atasözü
Süleyman dahi olsan rüzgara itimad etme. İzzet Molla
Rüzgar ilerletmiyorsa küreklere asılın. Latin Atasözü
Taze tomurcukları sert rüzgarlar örseler. Shakespeare
Az rüzgar ateşi körükler çok rüzgar da söndürür. Herbert
Dalından düşen yaprak rüzgarın oyuncağı olurmuş!
Kaptanı usta olmayan gemiye her rüzgar kötüdür. Herbert
Rüzgarın önüne düşmeyen adem yorulur. Fasih Dede
Yaşamak martı kanadında rüzgar taşımaktır. Hasret Gültekin
Yaprak ağaçtan düşünce rüzgarın oyuncağı olurmuş.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez. Montaigne
Öfke rüzgar gibidir bir süre sonra diner ama birçok dal kırılmıştır bile.
Uçurtmalar rüzgar sayesinde uçmazlar. Rüzgara karşı durdukları için uçarlar.
Ey rüzgar! Sert esme! Özlediklerimin kokusu geliyor yüreğime gözlerim doluyor.
Yelken rüzgarla yelken olur. Bahar gelse gelse rüzgarla gelir. Cahit Sıtkı Tarancı
Rüzgarın umursamadığı bir kuru yapraktım sende biraz daha yansam kül olup biter misin içimde?
Rüzgar toprağın vekilharcıdır. Tepeleri çukurları meydana getirir. Birinden alır birine verir. Nizami
Uzaklıklar küçük sevgileri yok eder büyükleri yüceltir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp ateşi yükselttiği gibi.
Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi.
En kuvvetli rüzgar otların zaafına kıymet vermez. Fakat hurmaların en uzununu ve ağaçların en kuvvetlisini devirir. Beydeba
Bulutlara yükledim özlemimi rüzgarlarla yolladım sevgimi yağmurları yağdırdım gözyaşlarımla küçücük melekler gönderdim seni öpmeye gelmediler mi?
Rüzgar ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL