Nefret İle İlgili Cümleler, Nefret Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Nefret ile ilgili cümleler, Nefret kelimesi cümle içinde kullan, içinde Nefret geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Nefret İle İlgili Cümleler, Nefret Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Nefret ile ilgili cümle örnekleri

Senden nefret ediyorum.
Yalnızlıktan nefret ederim.
Nefretle yaşamak çok zordur.
Nefret, çaresizlerin kızgınlığıdır.
En nefret ettiğim şeyi yapıyorsun.
Ahlaksız insanlardan herkes nefret eder.
Sen nefret ettiğimi bütün dünya bilir.
Nefret de, gerçek aşk gibi gitgide artar.
Artık en yakın arkadaşımdan nefret ediyorum.
Sabahları erken uyanmaktan nefret ediyorum.
Beni kendisinden nefret ettirmeyi başardı.
Senden nefret etmemi gerektirecek bir sebep yok.
Kin ve nefret suçlarının cezası çok ağır olmalıdır.
Nefret örtüdür, güzel yönlerini görmemizi engeller.
Birilerinin kölesi olarak çalışmaktan çok nefret ederim.
Bana yalan dolan işler peşinde olanları övme boşuna, onlardan nefret ediyorum.
Nefret ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL