Kitap İle İlgili Cümleler, Kitap Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Kitap ile ilgili cümleler, Kitap kelimesi cümle içinde kullan, içinde Kitap geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Kitap İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Kitap ile ilgili cümle örnekleri

Kitap ruhun ilacıdır.
Kitap almaya gidiyorum.
Bu kitabı çok beğendim.
Matematik kitabımı bulamıyorum.
Hafta sonu iki tane kitap okudum.
İyi bir kitap gerçek bir hazinedir.
Kitaplar aklın çocuklarıdır.
Kitaplıklar aklın tedavi yerleridir.
İnsanların aynası kitaplardır.
Kitap yalnız kalmış adamın dostudur.
İyi bir kitap iyi bir arkadaştır.
Ve en önemlisi kitapların şarjı bitmiyor.
Kitaplar hiç solmayacak güllerdir.
Yeni çıkan kitapların tanıtımı başlamış.
Tarihi kitapların sergilendiği müzeye gittik.
Hafta sonu ikinci el kitapçıya gideceğim.
Kitapsız yaşamak kör sağır dilsiz yaşamaktır.
Kitaplar uygarlığa yol gösteren ışıklardır.
Arayıpta bulamadığım kitabın yeni baskısı çıkacakmış.
Gençlerini kitapla beslemeyen milletlerin sonu acıdır.
Bilimde en yeni edebiyatta en eski kitapları oku.
Allah’ım bana kitap dolu bir evle çiçek dolu bir bahçe ver.
Kitaplar da dostlar gibi az fakat iyi seçilmiş olmalıdır.
Kitap aşığı insanların canım sıkılıyor dediklerine rastlamadım.
Ümitle açılıp kazançla kapanan bir kitap iyi bir kitaptır.
Seçiş hürriyetimizin sınırsız olduğu tek dünya kitaplar dünyası.
Bir insanın değeri okuduğu kitapların değeri ile ölçülür.
İyi okurlar bir kitabı daha iyi rakipler ise daha anlaşılır yaparlar.
Ben kitaplarımı değil kitaplarım beni ortaya çıkarmıştır.
Bazı kitapların son sayfaları bir arkadaşı kaybetmek gibi mesela.
Tek dostum kitaplarım tek düşmanım cahil dostlarımdır.
Bir kitap içimizdeki donmuş değerleri parçalayacak bir balta olmalıdır.
Elimde olsaydı her karış toprağa buğday eker gibi kitap ekerdim.
Kitap ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL