İsyan İle İlgili Cümleler, İsyan Etmek Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

İsyan ile ilgili cümleler, İsyan kelimesi cümle içinde kullan, içinde İsyan geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

İsyan İle İlgili Cümleler, İsyan Etmek Kısa Cümle İçinde Kullanımı

İsyan ile ilgili cümle örnekleri

Bu duruma adeta isyan etti.
Asla isyan etmemek lazım.
Kadere isyan etmek boşuna.
İsyan etmek hiçte iyi birşey değil.
Kimse durup dururken isyan etmez.
Bu olanlara isyan etmemek elde değil.
Sığınmacılar isyan bayrağını açtı.
İşçiler patrona karşı isyan bayrağını açtı.
Ben isyan eden tarafta hiçbir zaman olmadım.
Hayata karşı hiçbir zaman isyankar olmamalıyız.
Senin isyan etmen sana hiçbir şey kazandırmaz.
İsyan etmek için çok zulüm görmeye gerek kalmadı.
Onu tanıdığımdan beri isyan eder oldum şansa kadere.
İsyancı guruplar emniyet güçleri tarafından püskürtüldü.
Eğer isyan ediyorsan bunun haklı bir sebebi olması lazım.
Gitmek gerekir bazen, düşünmeden, yormadan isyan etmeden.
Bu devlet ne çektiyse başına buyruk ona isyan edenlerden çekti.
İsyan hareketleri başladığında ülke ekonomik dar boğazdaydı.
Adaletsiz bir düzen içinde isyan etmek için organize oluyorlardı.
İsyan denizinde boğuluyorum, ey Hazreti Muhammed sana sığınıyorum.
Bu kız beni ilk defa çevreme karşı isyandan, her şeye ibrazdan kurtardı.
Yok kimseye isyanım, isyanım kendime nasıl kandım senin o tatlı sözlerine!
Samimiyet istiyorum artık. İsyan ettim, dili süslü ama yürekleri boş insanlardan.
İsyan ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL