Güven İle İlgili Cümleler, Güven Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Güven ile ilgili cümleler, Güven kelimesi cümle içinde kullan, içinde Güven geçen kısa örnek cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede kullanımı ödevi vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Güven İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Güven ile ilgili cümle örnekleri

Sana hiç güvenmiyorum.
Güven, tek kullanımlıktır.
En güzel insan güven verendir.
Ailem bana her konuda çok güveniyor.
Bu konuda kendime çok güveniyorum.
Bu devirde insanlara güvenmek çok zor.
Güvensiz bir ortamda yaşıyoruz maalesef.
Bu zamanda insanlara hiç güvenilmiyor.
Ekonomideki güven endeksi yükselişe geçti.
Sen bana zaten buzamana kadar hiç güvenmedin ki.
Güvenme vefasızın tekine bugün över yarın söver.
Güvenilmek, sevilmekten iyidir. George Macdonald
Dostluğu öldüren en tehlikeli silah, güvensizliktir.
Güvenmek sevmekten daha değerli, zamanla anlarsın.
Güvensiz kalplerimizi, karaktersiz insanlara borçluyuz.
Erkek dediğin güven kokmalı. Parfümü ben hallederim.
Kendine güvenen herkes, dünyayı idare edebilir. Voltaire
Güven ruh gibidir, terk ettiği bedene asla geri dönmez.
Ordumuz, toplum olarak en çok güvendiğimiz kurumdur.
Bu bir güven meselesi neticede, ben bir şey yapamam.
Erkek dediğin güven kokmalı, parfümü ben hallederim.
Bir öleni geri getiremezsiniz. Bir de kaybolan güveni.
Unutma, her ten haz verebilir ama her omuz güven vermez.
Güven hassas bir duygudur, kaybolunca geri gtirmek zordur.
Güven, gözyaşı gibidir gözden düştümü bir daha geri gelmez.
Kadınlar beğendiği erkeğe değil, güvendiği erkeğe aşık olurlar.
Bu devirde en çok azraile güveneceksin en azından niyeti, belli.
Bir insanı sınava tabi tutmadan ona güvenmek acizliktir. Hz. Ali
Sana zerre kadar güvenseydim demek ki yarı yolda kalacakmışım.
Yeneceklerine inananlar, yenerler. Vergilius Güven İle İlgili Cümleler
Sen Allah’a güven. Hiç beklemediğin anda çiçek açar umutlar. Mevlana
En güvendiğimiz insanlar öğretiyor bize kimseye güvenmememiz gerektiğini.
Seni affedecek kadar olgunum ama tekrar güvenecek kadar aptal değilim.
Birlikte yola çıkmak için 3 şey gerekir. Yürek, güven ve sadakat.
Bana yalan söylediğine üzülmedim, bir daha sana güvenemeyeceğime üzüldüm.
Çok güvenirseniz aldanırsınız, ama hiç güvenmezseniz hayatınız azapla geçer.
Karşındakine düşünerek güven düşünmeden güvenirsen sonuçları acı olur.
Ölenleri geri getiremediğimiz gibi kaybolan güveni de asla geri getiremeyiz.
Güven ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL