Ağlamak İle İlgili Cümleler, Ağlamak Cümle İçinde Kullanımı, Kısa Örnek Cümle Kurmak

Ağlamak ile ilgili cümleler, Ağlamak cümle içinde kullan, içinde Ağlamak kelimesi geçen kısa cümle kur, olumlu ve olumsuz cümlede örnek ödev vb. aramaların cevaplarını bu sayfamızda bulabilirsiniz.

Ağlamak İle İlgili Cümleler, Kısa Cümle İçinde Kullanımı

Ağlamak ile ilgili cümle örnekleri

Ağlayınca rahatlıyorum.
Ölümüne adeta yer gök ağladı.
Benle küstüğü için çok ağladım.
Ağlanacak halimize gülüyoruz maalesef.
Ağlamamak için kendimi zor tuttum.
Ben ağladığım zamanlar babam çok kızardı.
Her gece küçük kardeşimin ağlamalarına uyanıyoruz.
Gülerek kaybettiklerini, ağlayarak kazanamazsın.
Ben niye hep ağlamak zorundayım
Babannem öldüğünde ben çok ağlamıştım
Ağlamak gidenleri geri getirmiyor.
Ağlayınca bütün yüzüm ıslak olmuştu.
Yıllar sonra onu görünce ikimizde ağladık
Kedimi kaybedince ağlamaktan gözlerim şişti
Bir şeker için ağlamasına çok şaşırdım.
Kardeşim çok şımarıktır , herşeye ağlar
Onu sevmediğimi öğrenince çok ağlamış
Bebeğin ağlama sesini duydum sanki.
Sokakta ağlayan çocuğa neden ağladığını sordum
Beni kırdı , onun yüzünden ağladım
Onu çok özlediğim için her gece ağlıyorum
Günlerce ağlamaktan bir hal olmuştu.
Hıçkıra hıçkıra ağladım, ben derdimi anlatamadım.
Küçük çocuk, o gece yine hiç sevilmemişliğine ağladı.
Herşeye ağlayan mızmız insanlardan nefret ediyorum.
Gülsüm'ü artık ağlatmaktan bıkmadınız mı artık?
Sevdiğim bir şeyi almadıkları için bende ağladım
Kardeşim ağladığı için ona her istediği alınmıştı.
Bazen ağlamak istemezsin ama gözlerin seni dinlemez.
Ben ağlarken yanımda yoksan, ben gülerken gölge yapma.
Sırf o mutlu olsun diye ben her gece ağlamak zorunda mıyım ?
Kiminle güldüğünü unutabilirsin; ama kiminle ağladığını asla.
Acılar kalbe zarar verir, acıları kalpten ancak ağlamak temizler.
Eğer birini ağlatarak gülüyorsan, senin ki gülmek değil üzmektir.
Annesini kaybeden çocuk ağlıyordu, yanına gidip ona yardım ettik.
Niye ağlıyorsun diye sorduğumda yanlız olduğu için ağladığını söylemişti.
Biz nasıl bir hayata başlıyoruz böyle ağlayarak, ağlamaz iseniz vurarak zorla ağlatılırsınız.
Ağlamak ile ilgili cümleler sayfamızı ziyaret ettiğiniz için teşekkürler.

Cümle Örnekleri İndeksi


Copyright © 2024 Tüm Hakları Saklıdır. Powered By İHSAN VURAL